Toți marketerii sunt mincinoși
Talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică
Autor:
Godin, Seth
prezentare
Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?
Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
Toți marketerii spun povești!
Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
Este povestea ta adevărată?
Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai controversată carte a lui Godin despre arta marketingului!
detalii
Carte în limba:
romană
Anul apariţiei:
2015
Editura:
Curtea Veche Publishing
ISBN:
9786065887510
Format: 166 pagini, 145 x 205 mm, broșată